Sunday, August 9, 2009

Medical Check Up


Lama dah dok ajak cak pi xray lutut tapi dia tak mau dan aku pun tak cuti. Hari ni sampai masa bawa tok cak ke kmc untuk chek. Lepas xray kat Dr Sarwant lutut dia memang dah haus, sebab tu dia sangat sakit sampai tak tahan dan dah tak boleh buat apa yang berat2. Rasa lega sebab dah boleh bantu dia untuk langkah seterusnya. Dr Sarwant cadang knee replacement sebab dah sampai kritikal - kos lebih kurang RM15,000. Tok cak nampak terkejut dan sangat takut dengar operation. Dia tanya banyak sangat jadi aku pun terpaksa beritahu kos yang sebenar - lagi la dia kata tak payah buat. Tapi aku kata tak dak pilihan masa dah sampai kena buat treatment. dia pun diam, tapi aku lagi terdiam tengah fikir macam mana nak buat. Mudah-mudahan Tuhan beri aku jalan yang mudah dan yang terbaik. Mungkin tunggu sampai hujung bulan jika along clear maka tak ada masalah nak proceed. Insya Allah semoga Allah membantu. Hanya engkau yang aku sembah dan hanya padaMu tempat aku memohon pertolongan. Sesungguhnya memudahkan sesuatu yang sukar itu sangat mudah bagiMu. Amin.

No comments:

Post a Comment